29/4

är klar med cupcaksen nu, det tog fan 3 timmar att göra dom, kul! de va den onsdagseftermiddagen liksom.. dessutom var receptet dåligt så dom blev inte ens särskilt goda, jag kan skylla på att det inte var mitt recept.

annars så känner jag att jag håller på att bli sjuk, yeye! sådär dagen innan valborg o grejer.. verkligen toppen! kliar som fan i halsen och undrar om jag inte har feber också.. rätt så värdelöst faktiskt. har massor med mer saker att fixa idag.. ska dammsuga i rummet, städa badrummet, tvätta lite kläder, duscha, raka benen, smörja in mig, fixa naglar, packa väskan till imorn (så de garanterat inte klirrar) osv.. är fan helt otaggad för tillfället, vill bara somna och aldrig vakna igen, inte förräns sommarlovet börjar iaf .. lagom till min födelsedag sådär :) (17 juni för er idioter som inte har koll).

sen är jag lite ledsen över en grej också, och det är att jag upptäckt att jag alltid kommer i andra hand, ifall någon har två personer att välja mellan, så väljer de aldrig mig. jag vet inte, men känner mig så oälskad på något sätt, de kanske jag är också. men kul att alltid vara reserven. så det känns i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0