Fredag

shululul :D

haha känner att jag inte är världens bästa på att uppdatera hahaha x)

aja, örebro sög åsnekuk och alla där va typ skitfula.. och visst, vissa av deras idéer var bra, men vad hände med motivationen? om jag ska vara ärlig så tycker jag att uppsala ägde dem rätt rejält, och det var ju bara löjligt när en tjej i deras klass kommer typ en timme efter att vi har kommit dit.
örebroarna säger:
"oj, värst vad du var fixad"
hon:
"äsch, jag kör ju uppsala-stilen"

ahhaha så löjligt, hon var inte ens så fixad? typ ljusa jeans och högklackat.. alla i vår klass hade hög klack tror jag :P så visst, "uppsala-stilen" men oj, förlåt att vi är snyggare än er då.

sen så hade örebrokillarna fruktkrig och åkte runt på sina skateboards.. ...

och sen var det 4 finalister, två från uppsala och två från örebro, och hela juryn som ska ranka dem är från örebro, en som fortfarande gick på skolan, en som gått där, och en från örebro Uf typ, och etta, örebro, tvåa, örebro, trea och fyra, uppsala. haha nej vi är inte partiska^^

hahah nej men jag gillar inte örebro speciellt mycket, dessutom blev ju deras lärare sur när vi ställde frågor till deras finalister, hon tyckte att vi grillade dem, hahah hon har inte varit på en redovisning i uppsala kan jag säga då?  x) och att deras jury inte hade en enda fråga? riktigt b om ni frågar mig.

aja, annars har veckan varit bra, hade nationella i engelska idag, tror det gick hyffsat :) sen var jag på stan med garin på eftermiddagen, mysmys :)

lite sjuka händelser från idag:

efter provet så åkte jag, jessica, juliette, jennie och natta ner på stan, jag går några meter bakom de andra för jag skrev ett sms, och på väg över stora torget kommer en ca 40-årig gubbe

"skojar du, skojar du, oooh vad läcker!!" och dansar typ runt mej HAHAHAH

sen efter skolan när jag är med garine så sitter vi på bryggan och äter en glass, så kommer en kille och går förbi och säger

"ooh suck it like a lollipop! suck it like a lollipop"

och sen kommer en alkistant

"kan jag få tre tjugor, tjugolappar, tre tjugolappar"

HAHAHHA sjukt kul när det hände iaf x)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Den där alkistanten kom fram till oss också :P HAHA

2009-04-24 @ 23:06:34
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0