Fredag

heeej!! :D

shit vad skönt med påsklov! helt jävla underbart.

igår var jag ju ute och delade ut cv.n, gick inte jättebra eftersom i de allra flesta butiker så är sommarschemat redan gjort eller så tar de inte emot sommarjobbare. men fick ut några papper i alla fall så hoppas på det bästa :)

sen var jag i stan med frida, så sjukt underbart väder! hello vår! hihi :D och sen var det dans på kvällen, vi gjorde grupperna till showen och jag fick vara i den grupp jag vill så det blir prima. ska eventuellt ha en kväll med dans och midda eller något med några i gruppen nu på lovet! då lär de bli massa videos så ni får kolla på fb isf ;)

idag har det varit skola då, hade prov på förmiddagen så började 10, men jag (precis som halva klassen) kom vid halv 9 ändå:P hade tänkt plugga lite då men så vart de inte.. satt och chillade i sofforna istället :) börjar gilla min klass faktiskt!
provet gick ändå ganska bra, första delen var sjukt enkel så ett G blir det i alla fall.
på rasterna satt vi ute i solen och de var ju bara underbart med värme, jag hade inte ens jacka på mig idag! aja, på svenskan såg vi på film och sen slutade vi. då gick jag hem, har sovit hahaha :P

men frida ringde nu och sa att hon sitter på bussen till mig nu, och att hon bakat kladdkaka som hon har med sig, har jag nämnt att jag älskar henne? :D

pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0