Knasigt

hej bloggläsarna

nu är jag på sånt där konstigt humör igen då jag känner för att vara elak. när någon jag vill prata med faktiskt pratar med mig så är jag bara tjurig tillbaka, fast jag inget hellre vill än att jag ska vara glad?
jag vill ut i solen och träffa vänner, ändå så sitter jag hemma och gör ingenting.
jag vill få mitt rum klart någon jävla gång och borde rensa ur skrivbordet, ändå gör jag inte det.
jag är bra konstig.



förresten så undrar jag, vilka är ni?

ni som läser min blogg
alla ska svara

är du kompis med mig?
känner du mig?
tycker du bra eller dåligt om mig?
hur hittade du hit?

PUSS (dessutom vet jag ju hur många besökare jag har, så vet om ni svarar eller inte !)

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindblad

-yes i'm your friend ;)

- ja, eller?

- BRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

- du sa nog adressen till mig eller så var det från länken på din förra blogg ;)





PUSSLOVE

2009-04-06 @ 20:46:09
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0