Lördag

shulululu :)

helg igen då, längesen uppdatering men jag pallar inte.. man kan ju inte skriva som man vill utan att få skit så då kan de ju lika gärna vara.

veckan gick i alla fall snabbt, för snabbt, och var inte så effektiv i skolan direkt, vi hade ju uppdragsvecka och det var chill på hög nivå, i princip inget att göra egentligen. uppdragsvecka nästa vecka också ;)

fick tillbaka två prov, fick G++ på matten.. ett HALVT jävla poäng från VG och hon sätter inte VG- utan G++, haha vad är de för betyg egentligen? :P men om jag får VG eller mer på nationella så får jag VG i betyg i alla fall :) sen så var det webdesignen, som var oförberett, så fick jag 21 poäng på teori-delen, vet inte vad max var men G var 9.. så antar att det var rätt bra :) sen fick jag VG på min hemsida så det var ju också bra :)

annars har det inte hänt så mycket.. eller jo det har det, det har hänt massor.. egentligen. har träffat lite olika kompisar, tränat, dansat, hittat skor jag ska köpa osv.. och dessutom börjat gråta ungefär 3 gånger per dag, mina nya piller är knasiga. och förresten är mitt rum fortfarande rent och fint, känn på den! världens slarvigaste och stökigaste ebba har haft ett städat rum i en vecka ;) rekord typ ..

idag ska jag träffa gariné i eftermiddag, tänkt att träna innan dess, ikväll är jag ensam hemma men vet inte vad jag ska göra.. alla är så upptagna! grillkväll hit och 18årsfest dit.. fuck you all :)

värsta ordbajset och nu ska jag hämta tidningen åt mamma

puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0