Lördag

hej vänner :)

fyfan vad härligt det är med vädret eller hur? :D helt underbart! att det sedan är påsklov just nu när det är så fint ute gör bara saken bättre! :)

idag gick jag upp redan vid halv 10, knaas! men det var jättebra för hetti hade skickat sms och undrade ifall jag ville gå på step kl 11.
efter lite utskällning av mamma för ingen anledning alls så gick jag till bussen redan 10 över 10! en lördag liksom.. imponerad av mig själv ;)
stepen var jobbig men rätt kul fakitkst :) man märkte ju vilka som brukade gå på de passen och inte haha! men de va roligt i alla fall :) känns bra att ha tränat idag också. funderar på om jag ska träna varje dag den här veckan, de vore ju rätt skönt :)

efter träningen så gick vi till vaksalatorg och jag köpte ett halvt kilo med vindruvor för bara 15 kr, sjukt jävla goda var dom också! sen gick vi ner på stan och jag köpte en ny maskara (eftersom den gamla gick av -.-) och ett silverdiadem :)

ikväll blire tjejmiddag hos katta! riktigt taggad hihihi :D de ska bli skitkul me en tjejkväll me alla brudar, och sen troligtvis utgång, de jobbiga är att jag måste säkert hem tidigt, min mamma är ju som hon är. men eftersom frida ska sova här sen så ska jag försöka få stanna ute lite längre eftersom jag faktiskt inte kommer åka hem själv :) blir nog en bra kväll hursomhelst, lägger kanske upp outfit sen om jag orkar ;)

förresten så har mina tapeter kommit nu! så det blir omtapetsering här i veckan! wiiii äntligen ett fint rum! kommer bli asbra :D sen har jag ju nya byrån så har lite mer plats för mina kläder också.. har så sjukt mkt kläder egentligen hahah :P massa som hänger på dörren, garderoben är proppfull, en mini-byrå som är full + en garderob utanför mitt rum där de är massa grejer också.. behövs en till alltså! :D

aja, nu ska jag ta och platta håret och höra med lite människor om hur vi tar oss till katta och när vi ska dit osv, men ha en toppendag!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0