Måndag

heeej! :D

först lite uppdatering från lördagskvällen, vi firade katarina som fyller 17 år idaag! GRAATTIS GRATTISS!!! de var helt jävla sjukt kul såklart, kvällar med dessa tjejer kan inte bli annat än lyckade :)
det började i alla fall med att jag mötte upp sofia på bussen så åkte vi till stan tillsammans och mötte upp frida så tog vi bussen hem till katarina där redan malina, katta och inez var. vi började dricka lite smått och fixa maten :)
när resten kommit så åt vi tacos och sedan en asgod tårta som katarinas mamma gjort ! sen så var det singstar, jag smådeckade lite i soffan hahah, men hur värd kväll som helst var det! senare på kvällen så skulle vi ta bussen till stan i alla fall, men jag och sofia och frida hamnade efter alla andra så vi åkte hem istället och frida sov hos mig :)


jag och frida!


jag, inez, frida och malina


sen så var det middag


och tårta hahaha


födelsedagsbarnet! ahha så sjukt söt!


hahahahha


varför blir det alltid sådär? hahah lika som nyår!

aja, sjukt rolig kväll som absolut ska göras om i alla fall!!!

igår så var jag faktsikt jätteduktig och uppe redan halv 11, cred till mig! sen åkte jag och tränade, frida var fortfarande hemma hos mig haha! gick inte så bra med träningen.. jag var lite bakis så mådde bara illa :P men all träning är bättre än ingen :) sen så var jag och solade och brände mej lite, men det är borta nu :) och sen åkte jag hem, OCH VET NI VAD ÄLSKLINGS-FRIDA GJORT?! hon har städat i mitt rum! bäddat sängen, vikt kläderna och fixat, haha låter kanske inte så mycket nu men jag blev så sjukt glad!! om du läser detta gumman så ska du veta att jag älskar dig <3<3

på kvällen gjorde jag inte mycket, var helt slut så somnade ganska tidigt. men blev såklart väckt av telefonsamtal mitt i natten -.-

idag vet jag inte vad jag ska göra.. har dans ikväll så utgång blir det nog inte, men jaja, galet fint väder är det i alla fall!!

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: lisa

översta bilden är så söt på er!

2009-04-06 @ 14:22:34
URL: http://metrobloggen.se/lisahannerz
Postat av: frida

älskar dig ännu mer!!<3 och älskar bilden!!<3

2009-04-06 @ 21:41:38
URL: http://engstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0