Onsdag

helloooo there!

igår åkte jag då hem till sofia på kvällen, dit också heini och funken kom sen :) mycket trevligt, pratade om tusen saker och skrattade thiihih :D rolig kväll :)
cyklade hem runt halv ett, och hade ingen jacka, det var kaaallt! tur nog hade jag vantar i alla fall :)

idag så hade jag ställt väckarklockan på 9 för jag tänkte att jag skulle upp tidigt och städa ur skrivbordet så vi kan ta ut de i garaget eller vart de nu ska, men jag kom inte upp ur sängen förrän 10, och sen låg jag kvar framför datorn till 11 hah.. :P sen så går jag upp och upptäcker att pappa inte ens är hemma.. vet inte vart han är.
jag har i alla fall städat ur skrivbordet och är fit for fight att tapetsera, men pappa har fortfarande inte kommit hem.. :S jätteskumt. dessutom så kanske jag inte ens är hemma imorgon så då måste vi fixa detta på fredag.. men ÅÅÅH jag blir så irreterad. jag vill ju bara få skiten färdig. jag ahde ju inte ens behövt vara hemma idag, så pappa har liksom förstört den här dagen för mig eftersom han sa att vi skulle göra väggarna idag.
nej men nu blir det meningslöst svammel iaf

men jag är sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0