Onsdag

heeej :D

nu äre onsdag och halva veckan har redan gått, så jääävla skönt :D har ju uppdragsvecka denna vecka med och de går bra :) vi ska till örebro och tävla mot JB örebro om vilken grupp som lyckats bäst, imorn. vi ska komma dit och vara snyggast, bäst och smartast och såklart vinna skiten, men de är ju en självklarhet, visst? hahahah nejrå, men de blir nog kul iaf :)

veckan har väl gått ganska segt, saknar en massa folk.. frida har dragit till österrike och henne saknar jag massor.. överlever ju inte utan min brud :( men hem kommer hon! fattigare och gladare förhoppningsvis :) sen har jag inte träffat maria på flera veckor för hon har varit bortrest och sen inte haft tid.. men imorn får jag träffa henne iaf! dans ju ;)
sen äre tusen folk som bara försvinner ur mitt liv, bara poff typ.. vissa som fortfarande är kvar i närheten, men inte på samma sätt som förr. lite luddigt förklarat kanske men ni fattar säkert.

annars så är de bra med mig i alla fall, har inte orkat uppdatera bloggen för tror ärligt inte att ni är så intresserade av att läsa om mitt underbara liv haha! eller jo såklart ni är! bara jag som tycker att mitt liv är ointressant, annars skulle ju ingen läsa ;)

har hittat en massa saker jag vill köpa också, och får pengarna på antingen fredag eller måndag, beror på banken, men förhoppningsvis fredag :) visar allt när jag köpt det!

nu orkar jag inte skriva mer, får fan skrivkramp -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0