Onsdag!

heeeeej :D

äre bra med er? men mig är det prima!

det blev inget sova över hos nathalie idag, för hon var "sjuk" från skolan och då fick jag inte sova där för hennes pappa. men egentligen är det lika bra, för jag har massor att göra imorgon.

idag har vi jobbat hela dagen med vår uppgift "doing business abroad", det har varit ganska kul faktiskt och jag tror vår redovisning vi hade på eftermiddagen gick bra!
men hahaha jag var typ sjukt flum och sprallig på förmiddagen så jag sprang runt i korridoren fram och tillbaka.. förlåt om jag störde er tvåor som skrev nationella ;)

på 10-rasten gick jag, jennie, juliette och hareg till ekeby, och jag var typ jättegullig och köpte en påse bullar till min grupp, jag tyckte att vi jobbat på så bra :) det uppskattades hahah, något att göra i uppdragsveckorna när motivationen börjar försvinna kanske...


så såg jag ut idag i alla fall :)

efter skolan gick jag i alla fall hem, så sjuuukt skönt väder! bort med vinterjackan nu.. men allvarligt talat, det är VÅR! jag gick hela vägen hem och bara njöt :) fast inte lika kul i slutet när jag ska gå igenom en skog och sedan en fårhage.. i skogen var det vatten, slask och lera, solen kommer ju inte fram dit lika mycket, och i hagen var det leeeeera!!! så cykeln får nog stå kvar ett tag för jag är rädd att om jag försöker cykla så kommer jag ramla i leran :P

pappa skjutsade i alla fall ner mig på stan så jag mötte upp natta på stora torget vid klockan 5 och vi gick tillsammans till grand för att gå på JB-festen, det var faktiskt ganska kul! bland annat så var Soran Ismail, Johan Ståhl och Grounded där och uppträdde. Soran var sjukt rolig hahah! och Johan har jag sett förr med samma nummer, men skicklig är han i alla fall, och Grounded är ju sjukt grymma.. kan inte säga något annat! träffade på min danslärare Karin också, som var där med grounded.
det fanns ett Wii-spel också, och den som vann på skidåkning vann presentkort på 300 kronor i vilken butik man vill.. jag kom typ sist! jag som tävlat i slalom sen jag var 5 tills jag var 14, åkt skidor sen jag var 1,5 år, kom SIST! illa.. riktigt illa.


kajsa och julia var där! kajsa ska tydligen börja på JB i höst så de blir kul :)


jag och nattisen, röda ögon och lila läppar......


juliette och jennie! hahah dom hade kul i alla fall ;)


och mohammed såklart! skönaste läraren hahah :D


eh ja..

aja, sen när det var slut vid 9 så åkte jag hem, joakim var här för han fyllde år igår, han gillade min tröja jag köpt till han hihi! han sa att han varit inne på t-shirt store och tyckt att det mesta var fult, och att han inte sett tröjan jag köpte till honom men att han gillade den riktigt mycket, när jag skriver det här så låter det som att han bara sa det för att vara snäll:p men jocke är en sån som byter det han inte gillar. jag känner min bror :)

nu blev det ett sånt där sjukt långt inlägg igen, men ni överlever, eller hur små flickor och pojkar? :)

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: kajsablom

Sööt Ebba <3

2009-04-07 @ 09:29:20
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0