Skola, Frida, Dans

Hejsan :D

kom hem för ungefär en timme sen nu, inte kul att komma hem så sent tycker jag, är sjukt trött nu.
var en helt okej dag i skolan i alla fall, var lite småtjurig men de är väl sånt man får ta (a) hade i alla fall webdesign på förmiddagen och istället för entreprenörs-lektionen vi skulle haft på eftermiddagen hade vi matte.. vår klass har missat mattelektionen typ 4 veckor i rad så nu ska vi ha extra inför nationella, vilket betyder att vi har matte imorn igen, hurray!

efter skolan åkte jag ner på stan och träffade FRIIIDA!! shit så jag saknat henne! blev lite rädd när jag såg henne först, trodde hon blivit getingstucken i ögat, men de var tydligen en vagel, som hon får varje vår ifall hon inte sover. och på denna veckolånga österrike-resa hade hon totalt sovit ungefär 20 timmar, så flickan min var ganska trött. och full.
det visade sig att dom inte kollade legg i varken österrike eller på flyget hem, så frida har inte vart nykter på hela veckan x) lite knasig.

vi gick runt i stan i alla fall, bytte fabians shorts och frida reklamerade ett par skor.. haha vi köpte inget utan bytte bara .. sen gick vi till waynes ialla fall och jag köpte en macka och iste, och isteét var asäckligt :S smakade hostmedicin typ.

aja, sen drog jag vidare till dansen i tunabackar, allt är klart nu med intro och koreografi, sjuuukt kul. ni får titta på showen sen påå musikens hus :) nästa vecka så får vi våra hattar i alla fall hahahah så fula!




hahaha natta i skolan x) vi väntade på skolsköterskan ..

puss på er nu ska jag ha mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0