Söndag

hejsan på er

frida har åkt hem för ett tag sen nu. hon kom hit igår på kvällen för jag ville inte vara ensam, det gjorde för ont, det vet hon inte, men det är läskigt att sova ensam också, det vet hon.

vi åt mat, pantade flaskor på ica och köpte frukt. sen gjorde vi fruktsallad och inledde operation "find ebba a guy" det gick inte så bra. så då tittade vi på harry potter tills vi somnade istället. jag älskar frida.

förrutom när hon väcker mig klockan 10 och är jättepigg och vill ha frukost, samt släpper ner en katt på mig, då är hon inte lika älskvärd hha. frukost fick hon i alla fall, överbliven fruktsallad och tunnbrödrulle med nutella, då var hon glad.

jag känner att min blogg inte är vad den borde vara, mina inlägg är emo och tråkiga, jag är emo och tråkig.
life´s a bitch.

Kommentarer
Postat av: frida

Ebba du är en av de underbaraste människor jag någonsin har träffat, jag älskar dig otroligt mycket! Jag kommer alltid att finns här vad de än gäller! ÄLSKAR DIG!

2009-04-19 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0