Söndag

hej allihopa :)

sjukt fint väder nu! helt underbart :D
igår var jag ner på stan och skulle träna, mådde lite illa innan, men tänkte att de skulle gå bra ändå, men sen efter att ha cyklat några minuter så kändes det som om jag skulle spy, så jag sket i träningen och åkte hem sen istället :) sen låg jag på verandan i solen resten av dagen, helt underbart, synd att det ska blåsa bara.

på kvällen var jag helt ensam hemma, och det var skitläskigt, jag hatar det verkligen, visst gillar jag när hela familjen är borta så jag har huset för mig själv, men då vill jag ju ha någon kompis här, men så blev det inte igår, somnade i alla fall rätt tidigt så vaknade jag vid halv 9 idag :)

ska ta bussen som går 20 i ner på stan för att träffa julia, men jag är heeelt klar nu! så aa, har en halvtimme kvar innan jag borde gå till bussen :P ska bli shopping idag i alla fall, det är en ständig kamp med min garderob varje morgon, så påfyllning behövs :)

såhär ser jag ut idag i alla fall, blå-vit randig kofta och solglasögon and im ready to go!


hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0