Söndag

hejsan på er

lite dålig uppdatering men orka bry sig.

har ju vart påsk denna helgen, inget som vi firar särsilt mycket i min familj, inte nu längre när vi barn är ganska stora och så.. när vi va små så var det påskkycklingar och fjädrar och allt det där, men palla det.
i år så var det bara jag, mamma och pappa hemma så vi åt god mat på verandan i kvällsolen och sen letade jag och mamma påskägg som pappa gömt. mysigt.
på kvällen målade jag och pappa snedtaket och de vita väggarna, de blev vita igen men ser mycket fräschare ut nu.
sen idag kom frida hit, vi har tapetserat mitt rum, och jag och frida byggde ihop min byrå helt själva, duktigt! så mitt rum är i princip klart, sjukt skönt! men de känns så tomt på något sätt.. vet inte varför. men en sak kan jag säga i alla fall, och det är att mitt rum nog inte varit så rent som det är nu på flera år haha!
på eftermiddagen åkte jag, pappa och frida till golfklubben och åt påskbuffé, jag tycker inte om påskmat.

lite bilder kan ni få (jag lovade ju sofia hah!)


årliga stora godisskålen i hallen finns i alla fall, även fast den är halvtom nu ....


skrivbordet innan (nästan tömt) de finns inte kvar i mitt rum alls


samma vägg, efter. ska sitta en helkroppsspegel till vänster om byrån, frida och jag var fett bra och satte ihop den helt själva! de tog dock 2 timmar.. MEN tjejer kan också vara händiga ;) host..


sängen innan


sängen efter :) ska sitta två tavlor med foton på väggen


haha älskar bilden

det här skulle egentligen varit en glad och bra kväll.. men såklart det inte blir så i ebbas liv, det går ju inte. allt blir bara så fel, alldeles för fel, vet inte varför, vet inte ens om det kommer lösa sig den här gången, men känns som om det går åt för mycket tårar på en enda person.. jag har blivit värsta crybaby, jag som aldrig grät förr.

imorn hade jag planer, men som vanligt blev de inte så, och vi vet vad jag tycker om inställda planer. så blir väl en visit till gymmet tror jag.. kan behövas efter allt godis haha ;)

nu orkar jag inte skriva mer så bajsa på er

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindblad

haha där kom mina efterlängtade bilder;)

Det vart ju asssssyggt ebbsi! be proud! jag får komma hem till dig och se det i verkligheten sen;) haha bjuder in mig själv...



PUSS BABE!

2009-04-13 @ 17:49:53
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: Maria (M)

Dregel dregel vad snyggt det blev! :O Måste komma hem till dej snart, det var waaaay för länge sen :(

PUSS!

2009-04-16 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0