Tisdag

hej folket :D

gud vilken underbar dag! jag åkte ner på stan med sofia, hittade massor med saker jag vill ha, bland annat en kjol, en kofta, skor, solglasögon, linne, shorts osv.. men jag är ju då PANK, det sänkte mitt humör lite haha :P

vi köpte i alla fall jordgubbar och vindruvor och gick ner till ån. soligt och mycket folk, och årets första jordgubbar var helt underbara! iih :D man känner att det verkligen är vår och egentligen inte så långt till sommaren.. underbart.


ser ut som om jag brutit nacken eller något men aja, hade detta + en grå kofta och INGEN JACKA :D


och dessa solglasögon från monki blev jag kär i :)


SÅ goda!


<3<3

nu ska jag kanske åka till sofia snart, vet inte hur det blir, annars lutar det åt att stanna hemma.. lite tråkigt men vad gör man :) måste vara pigg och uppe med tuppen imorn för då ska vi ta itu med mitt rum och jag vill verkligen bli klar imorn så jag slipper fixa med det i flera dagar.. det kan väl inte ta så lång tid ifall man jobbar effektivt?

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindblad

jordgubbarna var bäst!!! haha vi valde rätt "box" ;)

2009-04-10 @ 11:05:42
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0