Tisdag

hej allihopa :)

nu har jag precis kommit hem från stan, sjuukt varmt och härligt ute :D synd att det blåser bara, lite irreterande att få håret i ansiktet hela tiden :P

i skolan hade vi som sagt matte, och jag satt ensam i ett grupprum och jobbade hela lektionen, hade inte ens dator med mig.. hahah och jag tyckte typ att det var kul! jag vet att jag är skum :P men är klar med alla tal vi ska göra i alla fall, MÅSTE få VG på nationella..

sen efter skolan åkte jag ner på stan med Jennie och Jessica och vi gick och åt lunch, sen knallade jag vidare mot solpalatset och sedan mot gymmet :)
jag sprang i ungefär 15 minuter, det gick bra och allt sånt, men sen när jag gick av löpbandet så gjorde det så SJUUUKT ont i min höft! jag har ju haft problem med att de krampar och så i båda höfter förrut, lite värre i högra. och nu gjorde de så fruktansvärt ont.. jag körde min styrka och stretchade i alla fall, och det blev bättre sen, men det gör fortfarande ont när jag går. så jag ska till idrottsskadecentrum antingen imorn eller nästa vecka.

efter gymmet gick jag till stan i alla fall, skulle träffa maria men hon var seg så träffade jennie en stund först. sen träffade jag maria och vi köpte jordgubbar och gick ner till ån, så sjukt mysigt.



sen har jag fått reda på att jag kanske inte kommer ha någon dricka till valborg, försöker fixa de nu men de är osäkert.. helvete isf kan jag ju säga, vad är valborg om man är spiknykter?
jag har också fått reda på att jag inte fick mitt sommarjobb..

en dag som skulle kunnat bli underbar men inte blev det helt enkelt ... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0