Tisdag - back to school

Godmorgon allihopa!

såhär tidigt har jag inte varit uppe på ungefär en och en halv vecka.. och jag har inte saknat det. men nu är lovet slut så de är ju back to school :) inte alls långt till sommarlovet nu, slutruschen typ, och de är ju galet skönt, visst?

jag är helt klar men behöver inte sticka hemifrån förrän om ungefär 20 minuter, så vet inte vad jag ska göra.. haha vilket problem! jag är van vid stress på morgonen, men idag gick jag upp redan halv 7 istället för kvart över som jag brukar.. men jaja.

gårdagen blev rätt bra även om jag inte trodde det, jag var hemma nästan hela dagen, städade ur garderoben (den är typ tom nu.. HELLOOO SHOPPING!) och tvättade, satte upp tavlorna och spegeln i rummet och så, allt är klart nu :) enda saken är att övervåningen ser ut som kaos eftersom alla mina saker som jag inte ska ha längre ligger utspritt :P men de tänker jag ta itu med sen. kanske.
på kvällen så gick jag och sofia ut på promenad, jättemysigt. jag köpte jordgubbar så gick vi runt och pratade, sen så gick vi till stallet också och hälsade på mammas häst, sjukt fin är hon! och slutligen gick vi hem till mig och sofia blev den första utomstående att se mitt rum, fint tyckte hon att det var :)

efter att sofia gått hem så var jag en lite ängel och lagade mat till min familj, eller vi som var hemma i alla fall, fabian, pappa och jag. gott blev det thihi.
sen kollade jag på tv, drygade mig på msn och pratade i telefon resten av kvällen, allt som jag brukar göra på söndagar, haha. somnade inte förräns runt 1, kan inte förstå varför jag är så pigg idag, har väl sovit en del på lovet...

men aja, skola nudå, har uppdragsvecka den här veckan, så de är nog rätt okej, men muntliga nationella på onsdag, men de lär ju gå bra. bara att byta språk och snacka lite skit :)
idag är i alla fall planen att träna och sen sola efter skolan, vi slutar ju vid halv 12, så de blir bra :) ska sen höra om någon har tid att träffa mig och gå på stan eller något. vi får se helt enkelt :)

nu ska jag väl gå snart, blää jag vill inte gå ut :(

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0