Torsdag

heeej :D

shit vad sent man kom igång idag då.. jag vaknade och trodde att klockan var typ 9, men nejnej den va redan halv 12! och nu är den halv 2.. och jag sitter i pyjamas. illa.

aja, det är ju lite förståeligt i alla fall eftersom det var utgång igår :) egentligen skulle den festen vara i stockholm och det pallade inte jag, men sen blev den flyttad till uppsala så då vare bara att gå dit :D
de var jag, frida, garin, lori, natta, nina, jessica, sofia, fridas 3 kompisar (namn?), niki och hennes kompis (förlåt om jag glömde ngn) och typ 5-6 stockholmskillar haha! men jag hade askul i alla fall :D

tyvärr var vi tvugna att ta bussen mot stan redan vid 12 eftersom någon sa att nattbussarna inte gick, om de va så eller inte vet jag inte, men jag var tvungen att dra hem ändå, för pappa var lite tjurig. värd kväll ändå :)


hoh frida.....


hahahah i väntan på buss...

jag upptäckte även att jag kan springa och hoppa i mina 10cm-klackar, frågan är varför man testade det vid stadshuset hahahah x)

idag vet jag inte vad som händer.. jag hade planer men vet inte hur de blir med dom eftersom ingen hör av sig eller svarar på sms.. vi får se helt enkelt :)

aja puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindblad

hahah vilken bild ta fick på mig! gult hår dessutom!:P



puss

2009-04-10 @ 10:18:43
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: ebba

skiftar fråm rött till gult :)

2009-04-10 @ 11:03:35
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/
Postat av: Lori

EBBBAA UUUSCHH!

2009-04-28 @ 22:44:33
URL: http://panossian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0