VAALBORG !

heeej !

gissa vem som vaknar upp på strålande humör idag då? :D solen lyser in genom fönstret, jag vet att det kommer bli en underbar dag, och ingen kan vara gladare än jag helt enkelt :D

min buss går 20 över 9 så jag behöver inte gå än på ett tag, men är i princip klar, smink, hår och klädsel iaf :) måste checka mina cupcakes också.. kom fram till att jag inte kan lägga på glasyren hemma för då kommer de se förjävligt ut när jag kommer fram :P


såhär ser jag ut idag i alla fall! har inte bestämt mig om jag ska ha en grå eller svart kofta till, men eftersom kjolen är rätt vid så ser jag jättestor ut i koftan bakifråna hahahha! aja, i-landsproblem :)

drick inte för mkt idag nu!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0