Alldeles för tidig

Godmorgon!

hehe faast jag har faktiskt varit uppe sen 10 ;)
idag ska jag åka ner på stan för att inhandla en födelsedagspresent åt Lisa! hon har sin födelsedagsmiddag ikväll så det ska bli mysigt :) vi är inte så många som ska dit bara haha! de allra flesta kunde inte och lisa säger ju "jag tycker inte om någon" så då är inte heller så många bjudna ;).

men det blir mysigt. jag har lovat att komma vid 4 för att hjälpa henne baka tårtan eller vad hon nu vill att vi ska baka för något. jag hade därför tänkt åka ner på stan typ nu, men mitt sällskap skulle inte vara på stan förrän vid 3. sen kommer jag på att vafan ska jag göra på stan nu? det tar mig max en halvtimme att köpa paket, eftersom jag redan vet vad hon ska få, så lite onödigt att åka dit vid 1 när jag också kan vara där vid 3`?

men nu fick jag ett sms av lisa som vill att jag kommer NU.. får se haha!



jag gillar inte mina kläder idag.. men jag har inga andra idéer...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0