Bakis på språng

hej bloggen :)
hahah ojojoj gårdagen.. vad ska man säga? det blev inte riktigt som tänkt!
lisa ville från början ha tjejmiddag för flickorna som vi brukar ha när ngn fyller år. men sen kunde typ ingen och då blev det istället bara middag och så.. det blev jag, lisa, frida, andré, niklas och tobbe.

frågan är hur det kan spåra när man är så få? hhaha, aja rolig kväll i alla fall :)


lisas bror filip fixar tha music












hahaha aja, jag kom hem vid 9 imorse, tog en lååång dusch, gjorde inpackning och sov sen några timmar. nu har fixat mig men ska inte gå till bussen förrän om typ en timme, det bär avv till kniiivsta igen :D
(förresten blev lisa gladast i världen för sina paket, en dildo av mig och frida och rosa luddiga handbojor av killarna, är man porrlisa så är man ;) )

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

skönaste bilden är ju den på mig och andre i soffan :D

2009-08-08 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0