Ebba är en bitch?

hej på er :)
idag har man vart duktig! på riktigt :D har äntligen städat mitt rum så nu är de skinande rent :D nästan iaf...
sen har jag plockat hallon och städat badrummet på övervåningen + dammsugit undervåningen.
nu har jag också fixat mig inför kvällen.. har ingen bra dag haha! ni vet såna där dagar då man aldrig blir bra på kort? idag är en sån dag märkte jag när jag skulle fota hur jag ser ut.. ni får se lite längre ner.

ni kanske undrar över rubriken? jag får höra väldigt ofta att jag är otrevlig eller bitchig. är jag verkligen det? :S jag tycker att visst kan jag kanske vara surig eller något ibland, och kanske har jag attityd ibland också. men är jag en bitch för det? som igår på festen så var jag tydligen en bitch för att jag sa till en tjej som var dryg. hon kom och satt sig och sa "alla tycker att jag stör" och blabla och då sa jag "ligger det inte någon sanning i det då?" och då tyckte johan som också var där att jag var en bitch mot henne.. hahha. skumt, dock sa han att det var positivt. skitsamma. jag tycker inte att jag är varken otrevlig eller bitchig för det mesta, bara mot folk jag inte gillar eller om jag blir på dåligt humör av någon anledning. (sen får vi inte glömma pms-veckan.......)
vad tycker ni?

aja, har fått reda på att massa grejer blev snodda igår också. fyfan. vem gör så? :S händer verkligen på ALLA fester nuförtiden, sjukt omoget och bara onödigt.

dagens:

linne/tunika från london och shorts från gina. fast funderar på att byta till ett par vita istället, fast de hänger ute på tork ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0