Första skoldagen

hej bloggen!
jag kom hem från korsika igår, och jag har haft det jätteskönt! att ligga på en luftmadrass på medelhavet i 35 grader, det kändes rätt lyx när jag tänkte på folket härhemma som var i skolan. men nu är jag hemma och vardagen har satt igång.. allting är verkligen precis som vanligt i skolan.. dagen idag kändes extremt lång!

jag ahr tusen bilder från korsika men jag hinner inte lägga in dom i datorn just nu, för jag måste gå till bussen om 20 minuter, men ett inlägg med bilder och vad vi gjorde och så kommer ikväll eller imorn :)

nu sitter jag i alla fall hemma i köket med en macka och juice, kom hem för en kvart sen och är rätt stressad. ska möta niklas på stan vid 5, så ska vi äta (han ska iaf) och sen gå på bio vid halv 7. hans kompis daniel skulle med också.
egentligen har jag ingen lust med bio alls, men nissen ville inte vara hemma i vendel så då får de bli så ;)

ville bara visa att jag lever, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: lisa

mysigt :D

2009-08-28 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0