Hejdå Inez!

hej på er!
de senaste dagarna har varit dunder, det har äntligen blivit sommarlov på något sätt haha! i måndags var jag i knivsta med lisa och frida, vi var och badade och hade en riktigt skön dag/kväll :D älskar mina tjejer <3

igår så hade inez avskedsmiddag och fest och var jag sjukt stressad hela dagen, allt gick åt helvete och jag kände att om något mer hände skulle jag få ett ryck. dels gick min mobil sönder, så den är inlämnad, den mobil jag skulle ha istället funkade inte så de timmar jag verkligen behövde min telefon så hade jag inte den. kul! men det löste sig till slut så nu har jag en skitskarrig gammal klump.. men funkar gör den i alla fall och jag får tillbaka min om en vecka typ..
aja, sen så fixade jag mitt gymkort och var och tränade, åkte sedan hem, hade 40 minuter att duscha och fixa mig innan frida skulle komma. vad händer när jag ska torka håret? jo hårtorken går sönder! SÅKLART! hahah shit jag höll på att börja gråta så fick ringa frida så hon lugnade ner mig.

vi kom iväg hemifrån en halvtimme sent och efter många om och men så kom vi fram till Inez, resan tog 1 timme och 10 minuter hahah!
vi åt middag där vi tjejer och sen kom det folk och det blev partyyy :D hihih så otroligt värd kväll! självklart finns det alltid vissa störande moment, tex otrevliga personer, cykelolyckor (lisa ramlade och skrapade upp armen på ditvägen, på hemvägen kör frida in i en bil och jag i ett staket..) och allmänna saker. men sjukt kul hade jag :D behövde alkoholen igår haha..















hahah aja, mer bilder finns på facebook :) från båda kvällarna.

lisa och frida sov här också inatt, men båda gick upp klockan 8! helsjjuka brudar.. jag ligger fortfarande i sängen hehe.. dom åkte för ett tag sen ;)
inte alls särskilt förvånande så är jag rätt bakis så ska ta ett par tabletter, ställa mig i en lång dusch och sen dricka kaffe...
sen idag måste jag städa mitt rum och hjälpa till och städa lite hemma, för vi får gäster ikvväll. pappas barndomskompis som bor i england med sin familj kommer hit. jag bodde hos dem i två veckor när jag praoade i nian så ska bli kul och träffas igen :)

hade bra
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0