Helgen

lite dålig uppdatering kanske men vem orkar? ;)
fredagen hos jessica blev (enligt mig) riktigt lyckad! alla var jättetrevliga och så, vissa kanske blev lite för fulla, och som de alltid blir så gråter någon, men på det stora hela var det roligt :D
det var även lite killar där, och det var jag glad över, dock blev dom utslängda senare.. hehe.






efter en timme och 40 minuters bussresa så var vi verkligen mitt ute i ingenstans!






hahahaha! aja, mer bilder på facebook som vanligt :)

sen åkte vi hem vid halv 12 på lördagen och var inne i uppsala vid typ 1`? nåt sånt.
då gick jag och jennie och hämtade ut min väska, växlade pengar och så, och sen äntligen kom man hem, tog de lite lugnt och sen kom lisa hit. myskväll med en jävla massa sexprat hahaha! typiskt mig och porrlisa :) hon sov iaf här. fattar inte hur morgonpigg bruden är.. galet :S

aja, idag har jag packat och nu ska jag ut och springa och jag får allt skynda mig för maria är redan på väg hit haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0