Jag har tråkigt

hej på er :)

idag har jag varit otrooooligt seg! jag gick upp vid halv tio för hade en tid i stan klockan 11. jag tänkte ta bussen som gick halv men 5 i halv så kom jag på att shit jag kanske borde gå nu.. men så var jag inte klar så cyklade till stan som en jävla idiot istället. vet inte ens varför jag skyndade mig när jag väl bestämt mig för att ta cykeln? :S
kom fram kvart i i alla fall, heeeelt blöt! hahah shit vad äcklig jag kände mig. hursomhelst var jag klar vid kvart över 11 ungefär, då hade jag tänkt fortsätta mot gymmet, men duktiga jag hade glömt tröja. jag cyklade hem istället.

resten av dagens planer blev inte av, men har inte orkat ändå. trött som ett as och bara seg. calle ville att jag skulle åka ner till stan och kolla på timbaktu, men jag orkar inte hahah! lat..

istället tänker jag ikväll lägga en ansiktsmask, smörja in hela kroppen, måla om naglarna och se på twilight! :D
imorgon har jag inte tid att såsa så får vila upp mig nu istället :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0