jag vill åka bort

jag ligger och tittar på utlandsresor nu, ååh jag vill bara bort från det här landet! imorse tog jag på mig shorts för att solen sken och det var rätt varmt, lite senare på dagen spöregnar det, när jag sen ska ta bussen och det äntligen har slutat regna så kommer det en bil som kör ner i en vattenpöl och skvätter ner hela mig. TACK!

allvarligt talat skulle jag inte banga en sekund på att dra någonstans bara, partyresa, solresa, whatever! visst, jag ska till korsika om två veckor, men det är inte riktigt samma sak, det kommer inte vara några partynätter, för jag åker ju dit med min mamma bara, delvis för solning och så vidare, men sen ska vi ju hälsa på min bror också.
jag funderar på att spara pengar och sen dra ut på jullovet eller så, då är det ju den tristaste årstiden och lite sol är guld värt, någon som är på?



(och bara så att alla vet så är min mobil knas, det går inte att ringa. eller, ni kan ringa mig och höra vad jag säger, men jag hör inte er)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0