Korsika

sådärdå, då var tiden inne för mig att lämna sverige, igen. fyfaaaaan vad skönt haha!
imorgon tidigt på morgonen så skjutsar pappa mig och mamma till arlanda där vi tar flyget till Nice i frankrike, därifrån åker vi sedan båt till Ile Rousse på korsika, och sen vidare till Calvi där vi ska bo. som jag sagt tidigare så jobbar min bror i Ile Rousse så vi kommer väl antagligen åka däremellan några gånger. :)

i alla fall så kommer jag inte ha med mig någon mobil *alla klappar händerna*, så ni kommer inte kunna nå mig då jag är borta. jag känner att jag behöver ta en paus från människor, uppsala och sverige helt och hållet, och ni behöver en paus från mig *alla jublar*. så vill ni mig något får ni ta det nu ikväll eller helt enkelt vänta tills jag är hemma :)

nu vill pappa att jag ska kolla på 100 meter, herrar VM. jag vill inte men han säger att det är idrottshistoria^^

aja hemma den 27e på kvällen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin blogg du har :)

2009-08-18 @ 19:55:15
URL: http://karbinjosefine.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Jag läste någonstans att du dansade.. ;D vad dansar du?

2009-08-19 @ 13:53:40
URL: http://karbinjosefine.webblogg.se/
Postat av: Jossan

svar: jäklar vad mycket! ;D ragga har jag hört är skitkul, funderar på att börja själv! :) jag dansar street och jag suger också rätt regält! hah :) men vad gör man, det är ju kul ;D

2009-08-27 @ 20:53:40
URL: http://karbinjosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0