Lördag

hej bloggis :)
idag hade jag och lisa bestämt att ses på stan vid 11 men så vart det inte riktigt, eftersom min säng var så otroligt mysig och skön så jag inte kom upp förrän kvart i 11 hehe..
va nere på stan 10 över 12 istället och hann till och med baka en kladdis innan de, greeeat!

i alla fall så tittade vi runt i affärerna men nää, hittade inget. så blev det sushi på cupdio som bara var äcklig. jag ÄLSKAR sushi, men inte dendär, fyfan! det ska vara sushi som är som från yokikos i sommaro, annars får det va.

köpte i alla fall en skjorta på hm lite senare så de va bra. åkte hem och har legat och degat och sen duschat och tvättat håret och nu nyss sminkat mig :)
ikväll blir det nämligen kräftis ute i vattholma hos julla! hihihi TAAAGGGAD!! får se om jag hinner med en inlägg innan jag åker, men outfit och sånt shit.


ÄCKLIG!!!


SÖT!!


dagens på dagen ;) kofta och långt linne från gina, underkjolen är mammas och halsbandet fridas, skorna nya från korsika :D

puss nu ska jag platta håret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0