Lördagskväll

hej på er

nu sitter jag i min säng och pratar med lite folk på msn. skööönt att bara ta de lugnt just nu tycker jag :)
idag var jag som sagt ner på stan.. balsamet jag skulle ha var slut på nikita och ohlsons hade stängt -.- får köpa de på måndag istället för jag pallade inte gå till nån annan då jag hade ont i fötterna :P
lämnade in väskorna iaf, haha asskönt att de äntligen är gjort.. ena väskan har varit trasig i över ett år.. (A) lagningen för båda skulle gå på 320 kronor så de var ju inte så farligt :)
sen mötte jag upp natta för vi skulle äta lunch, vi gick till cupido men jag var inte hungrig så höll henne sällskap och drack cola bara, mys :) har knappt umgåtts med någon ur klassen den här sommaren för jag har känt att jag behövt en paus.. har träffat natta två gånger, jennie en, och alla var på min tjejmiddag, men inte mer än så.

nu är jag iaf lite irreterad på att jag alltid får ta skulden för saker som jag inte gjort. jämt. men skitsamma, jag vet att jag är oskyldig de flesta gånger, liksom den här, men det är fortfarande lika irreterande. jag är faktiskt ingen elak människa, även om många verkar tro det.

nu ska jag försöka få mamma att fixa mat och sen ska jag ha lite spakväll och sova tidigt

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0