Måndag

haalloooj!!

nu sitter jag i min säng och känner mig sådär äckligt fräsch! åh :D har varit ute och sprungit och sedan badat med badolja och gjort inpackning och ansiktsmask, wonderful :D

idag var det skola såklart då, bläää hur kan man vara skoltrött efter bara två dagar? :( vi hade småföretagande B med lotta på förmiddagen i alla fall, det är helt okej, men företaget går så segt! och ändå ligger vi inte efter.. på eftermiddagen var det min första matte B lektion.. fattar inte ett piss men i slutet av lektionen visade det sig att jag och jennie försökt med fel uppgifter så de va ju lagom lyckat.. sparade dokumenten i alla fall så ska försöka göra lite hemma nu i veckan :)


hahahah crraaazy time på mattelektion!

efter skolan cyklade jag direkt hem i alla fall och åt ett par mackor och sen somnade jag i mammas och pappas säng hahah, så jäävla skönt! sov ett par timmar och sen gick jag ut och sprang, jätteskönt :)

nu ska jag titta på legally blond 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0