Mot Skokloster!

sådärja, då har jag varit ute och sprungit, duschat och rakat benen, torkat håret (med min hårtork som på något mystiskt sätt började fungera igen.. jag och teknik hah!), lagat och ätit lunch med pappa och sen sminkat mig och packat väskan, känns braaa!
om ungefär 20 minuter så ska pappsen skjutsa mig till maxi, (jag veeet det är typ 200 meter, men jag har en stor väska + klackar..) och så ska jag hoppa på bussen mot bålsta. på bussen så sitter förhoppningsvis natta, jennie och juliette, najs :D
sen blire tjejmiddag och senare lite mer folk hos jessica om jag förstått saken rätt, men jag har fel för ofta för att vara säker haha!


detta blir mina rese-kläder i alla fall. de svarta jeansen är grooovt tajta just nu eftersom jag som den smarta tjej jag är torktumlade dem.. men de töjer sig nog lite snart så man kan andas också :)

kläderna jag ska ha ikväll + bilder från ikväll kommer imorn

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0