Sen så blev det kvällen

hallååå

jag kom hem för sisådär en timme sen, och whats up med att det spöregnar? :S

i alla fall så har jag varit på stan hur längesen som helst och gått runt runt runt! fick allt gjort i alla fall, men en av mina väskor hade de lagat askonstigt och fult så de får de göra om :)
det blev ingen klänning heller, utan två toppar istället. funderar dock på att lämna tillbaka den ena men får se hur jag gör :)
det är lite sorgligt för nu kommer jag inte träffa frida förräns jag är hemma från korsika, vilket är om TVÅ VECKOR! helt jävla galet lång tid när det gäller oss i alla fall! kanske inte kommer träffa lisa heller, om hon inte kommer till mig i helgen.. :'(

i alla fall så när jag var på väg hem så gick min nagel av så jag fick damp som vanligt och åkte därför till maxi och köpte lite fler tippar och sånt, och då började de spöregna så pappa fick komma och hämta mig där hehe :D


i väntan på frida då hon provar tusen par skor inne på scorett


fuskpäls - hiss eller diss? :)


tippar, lösnagel-remover, nagelfil och silkesdroppar


och så denna blus från hm, köpte en i illrosa också men får se ifall den åker tillbaka eller inte :)

nu så ska jag ta och äta lite middag, sen fixa naglarna och kanske lägga en ansiktsmask, och sedan blir det jobb och sängen tidigt :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

nej jag har inget planerat för helgen, vi hinner ses en gång!

2009-08-13 @ 21:14:52
Postat av: ebba

najs baby :D kom hem till mig på söndag och hjälp mig packa <3

2009-08-13 @ 21:48:04
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0