Tisdag

hej på er.

igår så sov jag mestadels av dagen, men sen så vid 7 så åt jag middag på Åkanten med pappa, fabian, joakim, anna, david och lena.
anna och david är som mina syskon, och lena är som en extramamma, dom har alltid funnits i mitt liv och kommer troligen alltid att göra. igår hade vi en slags avskedsmiddag för fabian som åker iväg på College imorgon!

efter att vi ätit gick jag till tåget och åkte hem till lisa, vi hade det mysigt men jag vet allvarligt talat inte vad som händer nu. det är som att jag förlorat två av mina allra bästa vänner den här helgen. lisa har aldrig förr sett mig gråta, men det var rätt oundvikligt denna gång, då det bara forsade.
imorse sa hon såhär, "nu förstår jag verkligen hur dåligt du mått det här året, när du somnar ledsen och vaknar ledsen". jag är trött på tårar.

i alla fall åkte jag därifrån med 12.05-tåget och pappa hämtade mig i stan, sen så var vi på skolan och ordnade med ledighet åt mig, skönt att ha det fixat i alla fall!
och nu är jag hemma.. jag tänkte kolla på lejonkungen snart, sen ska jag baka hallonpaj åt fabian eftersom typ alla hans närmsta vänner kommer hit ikväll och säger hejdå.. jag tror inte jag orkar vara hemma ikväll, men kanske är det ändå, eller så träffar jag niklas.


snygg dagens eller? snygg min man har också.

jag funderar på att sluta blogga. jag vill skriva av mig, men inlägg som detta och det innan, det är personliga, ioförsig tror jag bara att det är folk som faktiskt känner mig som läser, men de är också dem som man inte vill visa sig sårbar inför. jag kan inte spela teater, mår jag inte bra, så syns det på mig. är jag ledsen, då kan jag inte spela glad.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag vill också titta på lejonkungen!

2009-08-11 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0