Typiskt tjejer

ni vet att jag sa att jag inte gillade min kläder i förra inlägget? jag menade det. det kändes fel av någon anledning så nej, jag var tvungen att byta.
saken är den att jag aldrig vet vad jag ska ha på mig, och varje gång jag tittar lite mer noga i min garderob så hittar jag något jag glömt att jag har. tex de grå shortsen jag har på mig nu. de hittade jag i förrgår när jag skulle ha ngt under den blå tunikan (titta längre ner) och de har jag int använt på över ett år!

sen så har mamma gett mig fästingsprutan (eftersom hon är läkare så gör hon det hemma, köper sprutorna på apoteket) och jag som hatar sprutor höll på att börja gråta. min arm känns lite konstig nu...

hahah och pappa fick stå för dagens citat, då jag kommer ner i köket efter dagens tredje klädbyte och säger, "min arm känns konstig..." så skakar han på huvudet och säger bara "typiskt tjejer..."
sant så sant, eller?


duktigt ebba, duktigt! nystädade rummet försvann ;)


alltid bäst att vara lite casual när man känner sig ful i allt. vanligt vitt linne, de grå shortsen, svarta klackar och blå sjal. men glöm inte smycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0