50 sanningar om mig!

Jag har tråkigt och kan inte sova.. Så här är några sanningar om mig :)

  1. .För tillfället tycker jag att jag är snygg osminkad
  2.  Jag har aldrig haft en riktig pojkvän
  3. Jag älskar mig själv.
  4. Jag är oftast den som får ta initiativet med vänner, hör inte jag av mig så blir det inte av att vi ses.
  5. Jag är inte oskuld längre.
  6. Jag tror jag är alergisk mot något, eftersom min mage sväller upp och blir hård, varje dag, men den gör inte ont.
  7. Min första kyss var med min bästa tjejkompis, och jag kommer inte ihåg den.
  8. Min andra kyss var samma kväll som den första, men senare, och med en hårdrockare, kommer inte ihåg den heller.
  9. Mina vänner är det bästa jag har.
  10. Jag har jättedålig relation med två av mina bröder, jag älskar dom, men vi har inget att prata om, och när vi pratar så bråkar vi bara.
  11. Jag älskar min skola, och ibland längtar jag inte tills vi slutar.
  12. Ibland hatar jag skolan.
  13. Jag tycker inte om många människor i min klass.
  14. Jag har väldigt lätt att dömma människor, kan "hata" en person utan att någonsin pratat med den.
  15. Jag har hemska humörsvägningar, som beror på mina p-piller.
  16. Jag har inte klippt mig hos en frisör, på två år.
  17. Jag har inte varit full sen nyår, och jag saknar det.
  18. Jag har svårt att hålla hemligheter som jag inte tycker känns viktiga.
  19. Ibland tror jag att hela världen lurar mig om saker, tex om vi ska få sommarlov kan jag tänka "men tänk om alla lurar mig, och det är en månad kvar till lovet, och alla bara väntar på att lura mig"
  20. Jag är en riktig konstig människa.
  21. Jag är nog en person som är svår att tycka om.
  22. Jag gråter nästan varje dag.
  23. Jag pratar alltid om mig själv när jag inte har något annat att säga.
  24. Jag vet att jag kommer ha gott om pengar när jag är vuxen.
  25. Jag hatar att bli kalla fjortis, fast kan hålla med om att jag var det förr.
  26. Jag kan inte ha en enda bh ifrån H&M.
  27. Jag kan inte spara pengar, har jag pengar så gör jag av med dom, vare sig om jag vill eller inte.
  28. Ibland hatar jag mig själv.
  29. Jag har nästan ingen kontakt med någon i min förra klass, även om mina allra bästa kompisar då gick där.
  30. Jag kan förlåta, men inte glömma, en gång sviken av någon, och jag har svårt att lita fullt på personen igen.
  31. Mina föräldrar behandlar mig som om jag var 7 år, och ser inget fel med det.
  32. Jag är inte kär längre.
  33. Jag älskar kläder, men hatar att shoppa, för jag hittar aldrig något som passar.
  34. Jag hatar jeans, det är så jävla snyggt, men jag känner mig inte bekväm i det, och använder det sällan.
  35. Jag är riktigt tjejig.
  36. Min största kärlek just nu är dansen, även om jag är riktigt dålig på det.
  37. Jag har alltid varit ett typiskt G-barn i skolan.
  38. Jag kan inte umgås med en person för länge utan att irritera mig på den, slutar oftast med bråk eller att vi inte ses igen på ett par veckor.
  39. Jag kan vara riktigt osocial och inte prata med någon utanför hemmet (förrutom på msn/telefon) i en hel vecka.
  40. Jag önskar ofta att jag var en annan person.
  41. Jag får ibland höra att jag vore skithet, om jag var smal.
  42. Jag älskar husdjuren vi haft/har, men jag glömmer alltid att mata dom.
  43. Jag tror min råtta dog, för att jag inte skötte henne tillräckligt bra.
  44. Jag tror att min hamster dog av samma orsak.
  45. Jag kan prata med min mamma om allt, men jag gör det inte.
  46. Jag kan inte gå upp på morgonen, och kommer därför försent varje dag.
  47. Oregelbunden mens är den största anledningen att jag äter p-piller.
  48. Jag är inte säker på att jag någonsin kommer hitta en kille som älskar mig för den jag är.
  49. Jag är sjukt trött på att vara "kill-kompis" till killar jag inte vill vara något annat är tjej med, jag är ju en tjej..
  50. Om en person ger mig en blick, eller att jag får höra att personen inte gillar mig, så ogillar jag tillbaka.

Haha, 50 är fan mer än man tror ;) men aa.. nu är jag trött i ögonen iaf, ska läsa en stund och se om jag kan sova sen :)
pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0