fina naglar och bak

hallojsan :D

haha fett konstigt, för jag är på superbra humör av ingen anledning alls.. har egentligen vart på bra humör hela dagen, förrutom på vägen hem :S annars brukar ja va skitdepp och vara världens största bitch när ja är sjuk.. men idag är det nog bara pappa som råkat ut för det humöret.. stackarn!

i alla fall så har vi handlat en massa grejs till imorn, men klant som jag är så glömde jag köpa dricka och godis, så får väl göra det efter skolan imorgon :) trots allt så har ju gotterian bredvid darkwell världens bästa godis ;) eller kanske inte, men bättre än på maxi och många fler sorter i alla fall!

jag fixade mina naglar också, med de små stenarna, blev finfint! haha fast får se hur länge dom sitter kvar.. jag brukar inte vara så rädd om mina naglar precis :P

men snyggt blev det, visst?

sen har jag bakat chokladtårta också! fast den blev nog mer åt det kladd-kladdiga hållet.. men är nog god :)
nu ska jag pallra mej ner till duschen och sen sova tror jag :)

pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0