fortfarande måndag :P

hihi glömde några saker

imorn är det mentorsdag, och jag har samtal vid kvart i 10, och det innebär att från 10 är jag leeeedig! sjukt skönt :D men liiite irreterande att jag har samtal på morgonen.. det är liksom vissa som inte ens har imorn, utan hade idag eller ska ha på lunchen nån annan dag typ.. vore faktiskt mycket bättre :) men ja ska inte klaga! haha en i min klass (calle tror jag det var) har samtal kvart i 8, och han bor i knivsta! shit va jobbigt det måste vara..
efter det samtalet så hade jag tänkt att det ska bli såhär att jag först får ändan ur vagnen (om den inte fastnat x) ) och går och klipper mej, i stort behov av det, och att jag sedan går och tränar, och sen tar mej till siba eller någon elektron-affär och köper en extern hårddisk så jag kan lagra mina filmer någon annanstan än på datorn, och att jag sen åker hem och städar :) låter inte det som en bra plan? :D
ja tycker det i alla fall, och på sätt och vis är det ju bra att mentorsamtalet är på morgonen, för då kan jag ju inte sova bort hela dagen ;)
förresten så är hela veckan ganska najs..

Tisdag - dagens schema har jag redan sagt ;) men på kvällen är jag tränare i sunnersta som vanligt.
Onsdag - Buffertdag, är inte hundra på om jag behöver vara där, ska prata med lotta om det imorgon, men i alla fall så ska jag till sjukhuset och göra prover.
Torsdag - Romme! hihi taaggad.. fast jag vet inte varför, jag har ingen att åka med haha x) och vi ska samlas kvart i SJU på stationen -.- på kvällen äre dans iaf :)
Fredag - vanlig skola och chillkväll
Lördag -  jobb
Söndag - ev- jobb och sedan lååång resa upp mot norrland

haha planerad vecka ;)

pusspuss

varför håller du på såhär för? vi kommer inte bli vänner igen bara för att du gör så? ljuger mig rätt upp i ansiktet och tror att jag inte ska få reda på det? seriöst, tänk lite själv någon gång. 

Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Ja visst är det så? Förstår inte varför pappa blev så arg ;d



Förresten! Just nu pågår det en tävling hos mig :) Klicka på kategorin "tävling" så får du veta mer ;)

2009-02-10 @ 08:28:02
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0