Fredag!

heeej :D
förlåt för dålig uppdatering, men jag var så galet trött igår när jag kom hem från romme! jag gick ju upp redan halv 6! men det var en rolig dag med helt perfekt väder :) åkte runt med adam, calle och alex från min klass, och skönt nog så kunde de allihopa åka skidor/snowboard :) blir så jobbigt när man åker me folk som inte kan :P

idag har jag varit i skolan såklart, men måste säga att det var riktigt svårt att komma upp ur sängen imorse! men till skolan kom jag ändå, och på förmiddagen jobbade vi vidare med slutuppgiften i PS, blev klar som tur var så det var skönt :) och på eftermiddagen hade vi svenska, och skulle redovisa våra sagor, satt i halvklass och så, men tog ändå en och en halv timme :P min redovisning blev i alla fall jättebra och det sa mohammed med, så det är ju bra för betyget i alla fall ;)

när jag slutat vid halv 3 så åkte jag ner på stan och köpte en mascara och ett täckstift, och sen åkte jag hem, och frida kommer snart hit :) ska dra med henne till maxi tror jag för jag vill ha choklad (a)


skitfint väder i romme som sagt!


körde på slappisstil idag med pappas stora myströja :)

hoppas på att den är bra, har hört att den ska vara de så :) täckstiftet är bra i allafall! och billigt, kostar bara 75 kronor :)

puss på er nu ska jag plocka undan lite kläder innan frida ringer på dörren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt och helt gratis! :)

2009-02-14 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0