Fredag!

hej kära vänner!

hihi ääntligen helg!! sjukt skönt måste jag säga, även om veckan inte varit alltför ansträngande, och det lär inte nästa bli heller.. eftersom vi har mentorsdag (skola en kvart per elev), buffertdag (vet inte om jag behöver gå än) och friluftsdag (romme) så de blir bra :D och sen är det ju lov! och det blir upp till fjällen me pappsen. ska bo i en liten skitby högt upp i norrland haha x) helt ensam med pappa, men det ska bli asskönt faktsikt.. att komma ifrån uppsala och få va ifred några dagar.. utan allt tjaffs!
sen kommer mamma dit på torsdagen, så då kommer jag ju få åka runt själv eftersom mina kära föräldrar lär dissa mej, men ja klarar mej ändå, bara backarna är bra och det är lite folk :)

men iaf! dagen började självklart med att jag inte kunde gå upp på morgonen.. fast att jag faktiskt bestämt mej för att göra det, så gick det inte så bra.. gick upp typ kvart i 8, men kom nästan i tid :) och vi började skoldagen med Grounding, vilket är typ afrikansk dans.. det var lite för tidigt på morgonen för det för mej haha :P tjejen som ledde det hela skrek och tjoade och så skulle vi shaka rumpan och brösten.. men aa, jag var med ett tag och sen tittade jag på istället :)
sen hade vi rast ett tag och sen skrev vi utvärdering av veckan, sen lunch och sen en utvärdering till, slutade vid 1 hihi :D
då åkte jag faktiskt hem på en gång.. och läste ett tag och fifflade med andra saker, sen somnade jag vid 4 och vaknade vid 6 av att frida ringde mej och frågade om hon kunde komma hem till mig, och det gick ju bra såklart :)
så frida kom hit, har ingen aning om tiden eftersom jag sov, och hon kröp ner i min säng och vi sov till 8 typ.. haha rolig kompis jag är :P
men sen åt vi middag med mina föräldrar i några timmar haha! efterrätt och hela köret, men de va trevligt :) älskar när mina kompisar kan umgås med mina föräldrar och va trevliga och faktiskt ha lite kul.. så jobbigt när folk bara sitter tysta..
men jaa.. sen gick vi till mitt rum och körde lite massage, och så gick hon till bussen för en halvtimma sen ungefär.. jag ska ju upp tidigt imorn -.-
 sjukt fina visst?

idag så pratade jag och mamma också om mina väggar.. för tillfället har jag röda, halvt sönderrivna tapeter (vi rev lite i dom INNAN vi skulle köpa nya, men den jag ville ha fanns inte) med hjärtan på.. inte okej någonstans, jag vill ha svarta väggar med rosa och silvriga krusiduller på.. svårt att förklara haha :P men eventuellt så ska vi inhandla färg imorgon efter att jag jobbat, så hoppas på det :) då är jag sysselsatt ett tag framöver iaf..
 ungefär så vill jag ha, fast det vita i silver och det gröna i rosa :)

men jaja
måste sova nu haha :P
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: sofia

dina väggar kommer bli så snygga ! :)

2009-02-08 @ 17:37:28
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: frida

snyggare än snyggast ;D

2009-02-09 @ 20:51:16
URL: http://engstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0