Happy valentines day, eller något sådant.

hej på er :)
shit ni anar inte hur slut jag är :P var uppe till två igår och pratade med människor i telefon och msn, och gick upp nio imorse, för att åka iväg till jobbet, ingen lyckad kombination det där. sen var jag på jobbet till halv fem ungefär.. kom mycket folk idag, men kanske inte så konstigt eftersom det är första lovdagen, var asfint väder osv. men tjänade pengar gjorde jag i allafall :)
kvällen kommer spenderas med att tvätta kläder, packa, städa och så småningom sova.. drar ju upp till norrland imorgon vid 10-tiden.. haha passande att jag är trött då, för sova lär jag försöka göra den mesta tiden!
ska bli helt sjukt skönt att komma bort från uppsala ett tag och inte vara med någon.. åker ju upp med bara pappa, och mamma kommer på torsdag, så visst jag kommer va hel-mobbad och fömodligen inte ens ha internet, men å andra sidan, när jag kommer hem kommer jag ha orken att ta tag i alla bråk som vart och faktiskt lösa sakerna.. :)

och juste.. alla hjärtans dag var det.. måste säga att jag inte bryr mig ett dugg haha :P visst, kul för er med pojkvän/flickvän, men riktigt överskattat dag, jag tycker att man ska ta tillvara på kärleken varje dag istället för att köpa massa hjärtan en dag och sen tro att det ska vara bra.. men kanske mysigt för en del :)

nu måste jag faktiskt tvätta lite.. känner att jag ligger efter i planeringen en hel del!
bloggar jag inte mer ikväll gör jag det förmodligen imorgon innan jag åker, och annars hörs vi om en vecka!

pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0