jaaa ni kära folket :)

hej däär du som läser min underbara blogg :)

är ganska så jättetrött just nu, kan bero på att jag är ovan med skoltiderna.. men iaf, ska snart sova.
nu på kvällen har jag ju varit ute i sunnerstabacken, inte jätterolig träning eftersom liften pajade i början och de fick inte igång den på typ 20 min... och sen är det ju ganska varmt ute("varmt") så det var jättemjukt i backen, och ungarna fattar inte varför de måste ploga banan^^


liften stog still o alla börja gå uppför backen.. galna jävlar.. jag hade turen att redan vara på toppen ;)


flåsiga och halvdöda va hela högen när dom va uppe iaf haha x)
men duktiga var dom i alla fall, och efter träningen bjöds det på semla, jag tog pappa och åkte hem istället.

väl hemma så åt vi middag, jag dissade ännu en semla (har inte ätit en enda idag :S) och duschade istället.. tror inpackningen jag köpte tidigare idag är asbra.. känns bra i håret nu i alla fall, fast det inte är torrt än. får hoppas på silkeslent imorn när ja vaknar ;)

nu ska jag krypa ner i sängen tror jag, knäppt för jag sover aldrig såhär tidigt.. är van vid telefonsamtal hela nätterna, men sånt finns inte längre.

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0