kväll..

hejhej ;D
fysatan vad tråkigt jag har.. ville att någon skulle komma hit och underhålla mej denna kvällen, men vart inte så.
så nu ligger jag själv i min säng och har tråkigt.. snorar gör jag också, sjuk som man är -.-
och den här dagen.. asså, jag har ju varit duktig och städat o grejer, MEN fyfan vad mkt skit jag ätit :S både glass, popcorn och godis! popcornen var från igår och jag åt bara det sista i skålen, men ändå.. jag är asmätt och lätt illamående.. och borde väl äta någon sorts middag också, men är inte alls sugen på mat.. eller att lämna rummet hah :P
men jaja, de va en liten update på vad jag har för mig.
imorn börjar ju dansen förresten, kl 18 är det disco ute i tunabackar, och 19.45 äre streetjazz som gäller :D sjukt kul det ska bli!! taaaggad ! :D
på tisdag är jag skidlärare från 17.00 till 19.20 och sen har jag street kl 20.30 och
på onsdag är det ingen dans, men ska träffa garin, och sen gå på pulsmedel,
på torsdag ska jag träffa natta i stan och sen ragga vid 18, och
på fredag får jag se hur det blir, kanske åker hem med jess (har inte diskuterat de me henne än x) ) för vi ska till sthlm på lördag, och på söndag jobb.
fyfan vilken planerad vecka..
jaj
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0