Lördags-kväll a la Ebba!

helluuu
haha fett värdelös dag verkligen.. har jobbat, tvättat och är nu ensam hemma men kan inte gå ut -.-
och gissa vad jag sysselsätter mej med då? jo jag har sökt på mig själv, min familj och massa olika kompisar på google! haha helt sjukt vad många som finns med :D fanns en hel del resultat från min tidigare skidåkning och massa resultat och artiklar om fabian med hans skidåkning, golf och amerikans fotboll (jävla underbarn -.-) och sen artiklar om pappa och golfförbundet.. haha kul att läsa faktiskt!

och titta vilken bild jag hitta då ;)

var jag inte söööt? hahah synd nog så hade jag inte vunnit pokalerna själv, utan det var klubbens ;) och den finfina mössan har jag kvar här hemma :D kanske dags att använda? ;)

pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Mogensen

Okej! :) Ja hoppas du få det riktigt kul i fjällen!:)



Fruktansvärt söt bild :)

2009-02-15 @ 09:03:08
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: kaka

haha! den där tiden minns man :)

2009-02-16 @ 13:35:11
URL: http://ohkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0