Måndag.

hellooo.. :)

lite dålig uppdatering från min sida kanske, men jaja, ni överlever ;)

idag var natta på besök i skolan, eller, besök var det egentligen inte, eftersom hon eventuellt ska börja i min klass så var detta hennes testdag :) var faktiskt kul att ha henne där.. förrutom att hon ska ut o röka hela tiden (hon som hade slutat^^) så jag typ fryser ihjäl :P

men iaf, dagen börjar med att jag vaknade med världens jävla huvudvärk och illamående, mådde riktigt dåligt, men pallrade mig till skolan ändå, eftersom jag inte ville lämna lilla nathalie alldeles ensam ;) haha fan vad snäll jag är :D
men aa, kom till skolan ganska tidigt idag, för en gångs skull haha :P men de va väl bra, fast hann inte sminka mej hemma (inte ovanligt -.-) så de va de första jag fick göra :) haha lärarna som sitter där nere borde undra lite eftersom jag ungefär 3 dagar i veckan kommer in med luva på mig och går rakt in på toan längst ner och stannar i ca 20 min :P men sminka mig är vad jag håller på med då iaf :)

första lektionen såg vi på film, kommer inte ihåg vad den heter, men den handlade om framtiden och var inte särsilt bra.. tom cruise var med i den iaf :) jag hade lika ont i huvet fortfarande (trots 2 alvedon och extremt mycket vatten) så kunde inte riktigt koncentrera mig på filmen, och dessutom hade jag feber då också, så det sa jag till läraren så jag fick ligga ute i soffan ett tag, men kollade faktiskt på nästan hela filmen :)

andra lektionen så vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. vi delades in i grupper i alla fall och skulle ha presskonferens.. haha lite sjukt att jag aldrig vet vad för lektion vi har ens under den lektionen eller efter :P entreprenörsämnen va de iaf ;) (entreprenörsämnen innehåller 4 olika kurser :P )

slutade vid halv 4 som vanligt, mådde fortfarande lika dåligt, och jag tog bussen ner på stan för att träffa julia och kaka, men ingen av dom svarade i telefon så jag vart jättetjurig och tror jag stog på busshållplatsen och blängde på alla.. och satt på bussen och kolla snett på folk typ hhaa :P ingen vågade prata med mig iaf^^ fast det är inte särsilt ovanligt, ingen i min klass pratar någonsin med mig på bussen typ :P eller jessica såkalrt, men henne är jag sur på just nu.

iaf, jag kom ner på stan och fick fortfarande inte tag på varken julia eller kaka, så jag gick runt och var tjurig, men sedan när jag går förbi max (vid halv 5) så ser jag dem genom glaset, och går in och äter mat me dom :) haha kakas kommentar när jag kom fram till dom
- jamen vi tänkte att du brukar vara på max, så du skulle hitta oss så då gick vi hit.
ja ba.. jaha? :P men det visade sej att kakas mobil fått flipp och stängde av sig hela tiden, och att julia glömt sin hemma, hur man nu lyckas med det ;)
vid halv 6 åkte vi iaf ut till tunabackar för discodans! och fan vad jag älskar det, så sjukt jävla underbar känsla och jag vet inte.. men jag älskar det verkligen! visst att jag är asdålig och mina armar dallrar när jag dansar, men det är ändå så underbart! iih lyckokänsla! glömde till och med bort huvudvärken för en stund :D

men efter det åkte jag till stan för nästa dans, och huvudvärken kom tillbaka som ett blixtnedslag och jag mådde riktigt dåligt.. :/ så jag gick dit, och efter två minuter gick jag igen :P (de va 20 min kvar till dansen började) och tänkte att jag går en promenad så kanske jag mår bättre, men nejsan så vart det inte.. utan mådde bara ännu mer illa och kände att jag inte skulle klara av att dansa mer, så jag gick mot stationen och tog bussen hem.

men haha precis när ja kom hem så skulle pappa och fabian åka till maxi och handla lite, så jag följde med, och shit det är farligt för pappsen att handla med oss :P fabian kör taktiken att vi ska handla för framtiden (den närmsta veckan) och plockar åt sig maaassor! och jag kör med.. "men jag tänkte göra fruktsallad", "nej men mitt schampo är slut", "har vi det här hemma?" och pappa kan aldrig säga nej haha x) alltid när man handlat med han så kommer vi ut med 10 gånger så mycket som vi skulle ha från början :P men jaja.. inte mina pengar ;)


nathalies första dag i skolan, och vad är det vi ser? hmmmm, en cancerpinne? 
jaja, hennes val helt och hållet, men jag gillar aldrig när mina kompisar röker, jag gör det aldrig, och tycker det är ganska löjligt när folk kollar snett på mig för det :P
och ja, jag vet att jag gör för stor grej av det just nu :P men egentligen, vad är poängen?


aah.. söta är vi i alla fall :) *host*

satans långt inlägg vart det.. hehe men hade bra :)
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0