Medelpuls och packning

helluuu
nu har jag kommit hem för en stund sedan, har varit på friskis på ett medelpuls-pass :) haha kondition kan jag säga.. när man gör övningarna rätt ;) svettig blev jag i alla fall.
på vägen hem var det tänkt att nathalie skulle stå på ekonomikum (en hållplats) med min jacka och jag bara skulle ta den genom dörren, och jag hade ringt innan och frågat om hon kunde göra det, och då sa hon jaha.. men då får jag vänta för jag hade tänkt gå NU, men sen skulle hon ändå stå där.
men sen när min buss åker förbi, så är hon såklart inte där, och jag ringde då och frågade vart fan hon va, men då va hon tydligen på väg ner. jävligt irreterande eftersom det var jackan jag ska ha imorgon, och nu får jag antingen ta tränar-jackan, gås-jackan eller min gamla skidjacka som är för kort i armarna..
tränarjackan är egentligen den bästa, men det känns skrytigt att åka runt med en jacka det står Uppsala slalomklubb Tränare, när man ska åka skidor med skolan..
och gås-jackan känns alldeles för stor att åka i.. hah vilka problem ;) men ärligt vet jag inte hur jag ska göra -.-
aja, och nu har jag packat lite inför imorn, men allting är fan borta, letat i 10 minuter efter ett jävla pjäxfodral, dom låg överallt förr men nu ingenstans, hittade ett på brors rum, men ååh.. jag orkar inte att allt ska va borta -.-
aja, ska hoppa in i duschen nu
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0