Norrland!

heej ! ;D
hoppas ni har det bra där hemma, och ni andra som läser men inte bor i uppsala med såklart ;)

jag är ju uppe i sköna gröna norrland nu, på ett litet ställe som heter Joesjö eller Joeström eller ngt.. ligger helt ute i bushen i allafall! har teckning på mobilen i backen, och ibland här i stugan haha :P ganska så värdelöst..
just nu har jag fått låna pappas trådlösa internet-sticka.. är telenor, och sjukt segt går det -.- har försökt logga in på bloggen i typ en halvtimme. och självklart ska blogg.se krångla också :P

men jag tänkte bara tala om att jag lever, inga ben brutna eller så :) ganska långtråkigt här bara.. har absolut ingenting att göra! har bara idag sett på 4 filmer! helt galet, och alla filmer jag har börjar ta slut nu också.. och internet-stickan är aningen för seg att ladda ner ngt med ;)

jag kommer hem på söndag, seent på kvällen, så kommer  vara död på måndag för er som vill veta haha :P
 och jag hade tänkt ladda upp ett par bilder nu, men det funkar inte riktigt som jag vill, så det får vi ta på måndag tror jag :)
 (förresten så var det över 30 grader kallt igår)

pusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0