och så var lovet slut..

hej sötnosar :)

har varit dålig uppdatering eftersom jag vart borta hela veckan! men kom hem igår natt så jaa.. nu är jag hemma ;)

lov-veckan var väl helt okej, sjukt kallt där uppe, och kanske inte superkul att bo i en stuga mitt ute i ingenstans där jag knappt hade teckning i mobilen haha! men bra backar och så var det i alla fall :) och riktigt fint väder de första dagarna! snöade bara de två sista :)


pappa uppe på toppen!


jag uppe på toppen haha! va riktigt kallt så hade sjukt mkt kläder...


sjukt fin utsikt!


ännu mera fin utsikt :P


blåååå himmel!


och en bild på mej och mamma i finfina pälsmössor, osminkade med stora påsar under ögonen, och allmänt läckra!

 haha :P
jaja, idag började då skolan igen.. var förvånande nog väldigt pigg! men det humöret försvinner nog lika fort som det kom haha :P nej men helt okej dag i skolan :) känns ganska tomt bara eftersom större delen av tvåan har praktik.
sen efter skolan så var det dans igen, diiiisco! galet kul as always ;) hhaa fast armarna värker efteråt kan jag säga, efter alla vevningar o grejer :P

men nu ska ja ta en kopp te för att lindra min hals :)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0