Onsdag

hej bejbs :)

äre bra med er? me mej äre inte det -.- min hals dödar mej verkligen.. helt sjukligt torr, har aldrig vart med om något sånt förr, inte så här mycket! om jag inte äter halstabletter eller dricker vatten på ett tag slutar det med att jag blir så torr i halsen att jag varken kan prata eller andas ordentligt.. skitjobbigt :( speciellt eftersom jag ätit så mycket halstabletter och svalt så mycket saliv att jag har ont i magen också.. -.-
spyr typ slem för att det är så äckligt.

helt okej dag har det varit i alla fall :) nattas första dag ju! de kommer säkert gå bra, men lite irreterande att ja ska va me natta på alla uppgifter, att de är en självklarhet för lärarna att hon o ja ska arbeta tsm.. vi jobbar inte precis bra ihop.

i alla fall så slutade vi som vanligt vid halv 4, jag åkte ner på stan och träffade lisa! galet längesen jag var med henne, och ändå känns det precis som det brukade med henne, underbart :)
vi tittade runt lite och fikade på storken, kom hem med rosa strumpbyxor från twilfit och en kofta från åhléns :)


lisafisa på storken :D


kofta, 250 kronor på åhléns
strumpbyxor, 59 kronor på twilfit

hahah och när jag stog på busshållplatsen och väntade på 5an så går två aspackade killar av från 8an, och en av dom vinglar fram till mej:

killen - "fan vad fin du var då!"
jag     - "öööööh.. tack."
killen - "varsågod"
och sen vinglar han vidare, och ALLA på busshållplatsen stirrar på mej, typ 20 pers x)

nu ska vi snart äta middag tror jag, luktar mat i alla fall :) sen måste jag städa mitt rum.. och tvätta kläder! har inget rent hha :P

pusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: LISA

ååh! det blev den kofta i alla fall, fett fin färg. seriöst? ofta man går runt en eftermiddag på stan en onsdag och är full om man är 14 år? cp :P

2009-02-25 @ 20:59:01
Postat av: ebba

ja de blev den :D tyckte den var tillräckligt fin :P

men tror inte dom va 14.. mer typ 18-19 :P men fortfarande ganska sjukt x) ena killen slängde sin ölburk in under bussen haha x)

tack för dagen sötnos <3

2009-02-25 @ 21:20:39
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0