Onsdag.

hejhej ! :D

idag har vart en jättebra dag, nästan (kunde blivit så mycket bättre, men man kan inte förvänta sig allt..).
dagn började med att jag faktiskt gick upp i tid! seriöst, hur duktigt är inte det? ;) och klar i tid var jag till och med.. men det var inte fabian så jag kom såklart försent ändå -.- men idag gjorde inte det något eftersom vi ettor skulle sitta i matsalen första passet. så vi satt i ungefär en och en halv timme och lyssnade på en präst som sjöng låtar som "under ytan" och "pappa, jag kan inte få upp min kokosnöt.." varför? jag vet inte.
men han pratade också om andlig frihet osv, och vi har ju hälsovecka, och det är väl ett sätt att må bra anta
r jag..

efter detta hade vi rast och sen hade alla fått göra val (i fredags) och jag och jessica hade valt tjejgrupp och estetisk verksamhet.. först hade vi tjejgrupp då vi gjorde lite olika övningar.. bland annat så skulle vi alla tjejer stå på led och fick två val, godis (ett steg åt höger) eller glass (ett steg åt vänster). det var en liten tjej med, lärarens dotter tror jag det var, och ganska kul när vi fick frågan kärlek eller sex, och hon valde sex ahah x)

aja, sen var det estetisk verksamhet alltså.. höll på med en halvtimme och ritade av olika folk utan att titta på papperet.. jag sög på det, men det va ingen direkt nyhet eftersom jag suger på att rita även när jag tittar på papperet :P

efter lunchen sen hade ingen sagt vart vi skulle vara, så hela klassen satt utanför vårt klassrum och gjorde ingenting, så kommer våran klassföreståndare och säger att vi ska spela spel i storskogen.. så där sitter vi i 2 timmar och spelar rita&gissa haha x) fick också skriva lite frågor till "fråga olle" som kommer till skolan imorgon :)

sen klockan 2, slutade vi :) kort, men ganska onödig dag om jag får säga det.. men bättre än vanlig skola, helt klart!'
då när vi slutade, åkte jag ner på stan och träffade gariné! skitungen har fyllt år, så jag bjöd henne på fika :) underbart att få träffa henne igen, har inte setts på aslänge! sen kom också maria karlsson, som jag typ hälsat på och det är allt, har inte umgåtts eller något, på typ 6-7 år, och då när vi var små, var vi bästa kompisar, kul att träffas igen :)
efter fikat tog vi en vända på stan och jag köpte ett par ansiktsmasker haha :P en med choklad-lera och en såndär som stelnar och man sen drar av..
och vid halv 4 åkte vi hem, jag gick hem och sov då faktiskt, och vaknade för en halvtimma sen.. hmm, någon kommer inte kunna sova ikväll! men jaja, jag var trött juh ;)
skulle egentligen gått på ett pass vid halv 7, men det vart inte så, jag sov ju istället ;)

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0